برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در سه روز متوالی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، گفت: در ایام حزن و اندوه رحلت رسول خدا(ص) و شهادت امام هشتم(ع) به‌سر می‌بریم. مواسات و همدلی و تلاش برای گره‌گشایی و رفع مشکلات دیگران همواره جزء سیره اهل بیت(ع) بوده است و بر آن تاکید کرده‌اند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری "مواسات یعنی هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان، هم‌میهن و محروم را با دردها و محرومیت‌ها و مشکلات خود تنها نگذاشتن، به سراغ آنها رفتن و دست کمک رسانی به سوی آنها دراز کردن." خوشبختانه در میان مردمی زندگی می‌کنیم که همواره حامی و یار یکدیگر هستند و خرسندیم که برای دومین بار متوالی نخبگان و پزشکان جهادگر از تهران و مشهد در سه روز متوالی در ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) در قالب اردو جهادی به ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان بهزیستی پرداختند.

مسعود فیروزی افزود: این اردو جهادی از طریق همکاری و همراهی قرارگاه جهادی مهرورزان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه قرارگاه سلامت بنیاد برکت و سازمان بهزیستی، 45 دندانپزشک، پزشک، پرستار به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در سه روز متوالی از شهادت حضرت رسول (ص) تا شهادت امام رضا(ع) در محل شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی با همراه داشتن یونیت‌های سیار دندانپزشکی روزانه به ارائه خدمت به بیش از 150 نفر از مددجویان نیازمند در قالب خدمات دندانپزشکی از قبیل کشیدن، جرمگیری، ترمیم، عصب کشی پرداختند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: مددجویان مراجعه کننده از قبل توسط اداره بهزیستی شهرستان مشهد شناسایی شدند و به آنها نوبت داده شده و هرروز به 150 نفر خدمات ارائه گردید.

وی افزود: یک پزشک عمومی در این مکان مستقر است و در مرحله اول ارزیابی وضعیت جسمانی مراجعه کنندگان توسط پزشک عمومی انجام می‌گیرد و در مرحله بعدی به دندانپزشک ارجاع داده می‌شوند.

 

کد خبر 116555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد